четверг, 19 февраля 2015 г.

Модуль 4

У цьому модулі  я розпочала   процес планування вивчення обраної теми з того, що визначила , які саме державні освітні стандарти відповідають моїй темі. Виходячи з вимог стандартів та навчальних програм,  встановила навчальні цілі та важливі поняття обраної теми, від яких формулюватиму Основні запитання, що формують зміст проекту.  Я попрактикувалася в формулюванні Основних запитань, а потім вдосконалила свої запитання. Після дослідження існуючих стратегій з формуючого оцінювання ми склали перший варіант плану оцінювання учнів для  теми, а потім створили засоби оцінювання, що допомогли  визначати навчальні потреби учнів та оцінювати їхні попередні знання і вміння до початку виконання ними проектів.

2 комментария: