Цей модуль допоміг мені з’ясувати, як можна
використати навчальні дослідження в проектах та зрозуміти призначення основних
запитань проекту, а саме…
Визначати конкретні знання та вміння учнів і їх спосіб подання та
представлення.
Кожен учитель ставить перед собою завдання розвивати навички мислення вищих
рівнів одночасно з глибоким вивченням навчального матеріалу. Проте учні,
можливо, не вважають, що такі знання та вміння потрібні їм у житті, особливо
тоді, коли вони вивчають усі навчальні предмети окремо, де знання з різних
предметів явно не пов’язані між собою.
Учителі, які використовують дослідницьку діяльність у навчальних проектах,
зазвичай надихають учнів на постановку запитань, планування та проведення
експериментів і спостережень та осмислення отриманих результатів. Для
навчального дослідження немає чіткого однозначного визначення. Навіть у межах
одного класу дослідницька діяльність може значно відрізнятися - від
структурованої і керованої вчителем до більш відкритої, що спрямовується
навчальними та пізнавальними інтересами самих учнів.
Комментариев нет:
Отправить комментарий